ببینید | رکورد شکنی یلدا با ۲۶۴ میلیون بازدید 

بررسی ۴ ویژه برنامه شب یلدا در تلویزیون نشان می دهد این برنامه ها در فضای شبکه های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. 
بررسی ۴ ویژه برنامه شب یلدا در تلویزیون نشان می دهد این برنامه ها در فضای شبکه های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. 
کد خبر: ۱۵۳۵۶۲۰
این ویژه برنامه‌ها، بیش از ۴۰ هزار محتوای تقطیع شده در پنج بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله و روبیکا منتشر شده که در مجموع ۲۶۴ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است. 
 
مرور چند عدد 
 تعداد محتوای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۴۰ هزار قطعه است. 
که رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
 
میزان بازدید محتواها  در همه بسترها حدود ۲۵۰ میلیون بازدید است.که رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
 
 یلدای جوانی شبکه۳ با ۱۵۰ میلیون بازدید، پربازدیدترین ویژه برنامه شب یلدای رسانه ملی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است. 
 
 پس از یلدای جوانی، ویژه برنامه‌های برمودا شبکه نسیم حدود ۱۰۰ میلیون بازدید، دونقطه ۱۰ میلیون بازدید و ایران دوست داشتنی با ۴ میلیون بازدید در رتبه بعدی پربازدیدترین برنامه‌ها قرار دارند.
newsQrCode
برچسب ها: یلدا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها